Kupec naj pazi! Caveat emptor! Ni vse zlato, kar se sveti!
Vsi ti reki in pregovori govori o napakah pri poslu. Te so lahko očitne ali skrite. Kupec je tisti, ki naj primarno zahteva pojasnila, si predmet dobro ogleda in zahteva jamstva. Drugače se lahko zgodi, da bodo njegovi zahtevki bistveno manjši, slabši ali jih celo ne bo imel.
Vendar je pogosto tudi obratno, čeprav je nekaj bilo znano, pa je ena stranka zavedla drugo, ima kupec pravice.
Pravice pa so različne in jih je potrebno uveljavljati v različnih časovnih terminih. Nekatere hitro (takoj), nekatere malce kasneje, spet tretje lahko tudi še dolgo časa (npr. 10 letno garancijo za trdnost gradnje).
Kaj torej storiti? Najprej paziti pri sklenitvi posla. V primeru zapletov pa vsekakor čimprej k odvetniku, da se ugotovi ali so kakšni posebi roki, oblike zahtevkov, na katere je potrebno paziti.
Telefonske obljube prodajalcev hitro pomirijo strasti, a jih je težko dokazati. Naj ne bo vaša zgodba tista z zavarovalnim zastopnikom, ki je obljubil vse, ko je pa prišlo do škode in čas za izplačilo odškodnine, je rekel, da za "škodni odelek je res čuden, da vam ne izplača škode, tudi meni je čudno" (hudič je v detajlih in splošnih pogojih).
Omejite vaše tveganje z obiskom odvetnika.
Glej tudi - Blog članki o pogodbah
Opozorilo:
Prispevki so namenjeni kritičnemu razmisleku in ne predstavljajo uradnih stališč, nasvetov ali priporočil pisarne. Prispevki niso nadomestilo za strokovno pomoč v živo in ne predstavljajo pravnih nasvetov ali vstopa v mandatno razmerje. Pred ukrepanjem se vedno posvetujte z odvetnikom. Pisarna ne prevzema odgovornosti za ukrepanja, dejanja in aktivnosti, ki bi jih izvedli na podlagi te objave ali vaše interpretacije objave. Vsakršno odgovornost izključujemo in zavračamo.